Earth Hour 2011 pe doua roti

In frumoasa zi de sambata, dupa aventura din Herastrau, pe drumul spre casa am dat peste cei de la WWF exact in plin moment de organizare a marsului Earth Hour 2011.  Si daca tot ne-am intalnit, de ce sa nu participam si noi :)
cum stateam pentru poza :P

Un traseul cat se poate de lejer pentru o seara de sambata molcoma : Str. C.A. Rosetti- Bd-ul. G-ral. Gheorghe Magheru- Piaţa Romană- Bd-ul. Lascăr Catargiu- Piaţa Victoriei- B-dul. Aviatorilor- Piaţa Charles de Gaulle- Bd-ul. Mareşal Constantin Prezan- Arcul de Triumf- Şos. Kiseleff- Piaţa Victoriei- Calea Victoriei -întoarcere în Piaţa George Enescu, cu mers agale (de maxim 10 km/h). Am trecut in claxonat sprinten de masina sau de motor, zambete largi din partea oamenilor din statiile de autobuz, cateva vorbe itzite mai vioi din partea politiei rutiere (biciclistii stati pe prima bandaaaaa!!!) si scheme biciclistice ale diversilor necunoscuti din coloana, pana am ajuns inapoi in piata de unde am plecat.
un minut relaxat pe bicla :)

Dragut, placut si mult prea scurt.
Alte imagini minunate de la marsul Earth Hour ne ofera FreeRider si ne putem incanta ochii cu propriile reprezentari in pozele 4 si 12. Multumim :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce am renuntat la serviciile medicale Sanador

Pe unde ne-au purtat picioarele - Gaesti

Buzau - Lopatari si retur